Klientų aptarnavimo linija +370 5 2607900 08:00 iki 17:00
Mano kabinetas
/
Apie kuro korteles

Dažnai užduodami klausimai

Kaip man užblokuoti kuro kortelę?
Galimi keli kortelės blokavimo variantai: 1. Parašykite pranešimą paskyroje "Mano kabinetas" su prašymu blokuoti kortelę 2. Atsiuskite skanuotą prašymą elektroniniu paštu jūsų asmeniniam vadybininkui. Raštas turi būti ant oficialaus įmonės blanko su įmonės antspaudu ir vadovo parašu. Laiške turi būti nurodytas dešimties skaitmenų kortelės numeris, bei blokavimo priežastis.
Ar galiu blokuoti kortelę telefonu?
Ne negalite. Jei mums paskambins trečias asmuo, o mes užblokuosime jūsų kortelę, tokiu atveju jūsų transporto veikla gali būti sustabdyta, nes kortelės atblokavimas gali trukti iki 3 dienų.
Kaip man prasitęsti kortelės galiojimą, jeigu degalinės operatorius man pasako kad, kortelės galiojimas baigėsi, t.y. praėjo daugiau kaip 6 mėnesiai nuo paskutinio kortelės panaudojimo.
Tai galima padaryti dviem būdais: a. Degalinėje paskambinus į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją telefonu +7 495 280 0110 b. Atsiuntus oficialų laišką jūsų asmeniniam vadybininkui. Raštas turi būti ant oficialaus įmonės blanko su įmonės antspaudu ir vadovo parašu. Laiške turi būti nurodytas dešimties skaitmenų kortelės numeris, bei nurodymas pratęsti kortelės galiojimo laiką.
Dėl kokios priežasties mano kortelė gali būti užblokuota?
Kortelė gali būti užblokuota: 1. neteisingai 3 kartus iš eilės suvedus slaptažodį 2. Praėjus daugiau kaip 6 mėnesiams nuo paskutinio pasinaudojimo kortele 3. jeigu jūsų imonė yra "Juodajame saraše", t.y. Naudojant išankstinio apmokėjimo sistemą, nebuvo laiku papildyta saskaitą, arba dirbant pagal kreditinę sistemą, ne laiku buvo apmokėtas arba neapmokėtas įsiskolinimas.
Kas yra «Juodasis sarašas»?
«Juodasis sarašas» - tai įmonių sarašas su užblokuotomis kompanijomis, į jį patenkama dėl dviejų priežasčių: 1. Jeigu įmonė dirba pagal išankstinio apmokėjimo sistemą ji patenka į «Juodajį sarašą» dėl nepakankamo lėšų likučio saskaitoje. Per 3 dienas iki galimo blokavimo, klientas gauna iš mūsų ispėjimą dėl galimo kortelės blokavimo. 2. Jei klientas dirbą pagal kreditinę sistemą - jis gali patekti į «Juodajį sarašą» dėl įsipareigojimų nevykdymo ( apmokėjimo termino pažeidimo arba ne pilno apmokėjimo).
Tris kartus neteisingai įvedžiau slaptažodį ir mano kortelę užblokavo, ką daryti?.
Reikės mums parašyti oficialų laišką su įmonės anspaudu ir vadovo parašu su prašymu atblokuoti kortelę
Konsultacijos apie paslaugas
ir kuro korteles
+370 (5) 2607900