Klientų aptarnavimo linija +370 5 2607900 08:00 iki 17:00
Mano kabinetas
/
Bendri klausimai

Dažnai užduodami klausimai

Kokias kuro korteles galiu pas jus įsigyti?
Šiuo metu galite įsigyti korteles "Transit Card Online".
Ar jūs dirbate su fiziniais asmenimis?
Ne, mes dirbame tik su juridiniais asmenimis.
Kur galima atsiskaityti kortele "Transit Card"?
Kortelių "Transit Card" degalinių tinklą galite sužinoti mūsų internetinio puslapio degalinių paieškoje
Kas yra užprogramuota kortelėje "Transit Card"?
Kortelėje "Transit Card" yra užprogramuota kuro rūšis ir paros limitas litrais arba valiuta. Kortelėje galima užprogramuoti daugiau nei vieną kuro rūšį.
Koks yra kortelės galiojimo laikas?
Kortelės galiojimo laikas yra neapribotas. Jei kortelė nėra naudojama puse metu, ji automatiškai yra užblokuojama.
Kaip aktyvuoti naujas kuro korteles?
Pirmąkart įvedus slaptažodį į atsiskaitymo terminalą, kortelė automatiškai aktyvuojasi.
Kur kreiptis jeigu turiu klausimų dėl kuro kortelių?
Klausimus galite užduoti visą parą veikiančios telefono linijos operatoriui telefonu +7 495 280 0110 (rusų kalba) arba jūsų asmeniniam vadybininkui telefonu arba elektroniniu paštu.
Kokius dokumentus aš gausiu ataskaitinio periodo pabaigoje?
Pasibaigus ataskaitos periodui jūs gausite (pagal sutartį individualiai) - priemimo-perdavimo aktą, saskaitą fakturą ir ataskaitą apie mokėjimus per atitinkamą laiko periodą.
Kada aš gausiu periodines kuro išlaidų ataskaitas?
Iki kiekvieno mėnesio 5 dienos jūs gaunate ataskaitas elektroniniu paštu. Tuo pat metu originalūs dokumentai yra išsiunčiami paštu, pristatymo laikas priklauso nuo vietovės.
Kaip man rasti degalines, kuriose priima mano kuro korteles?
Jeigu jus kelyje, galite pasinaudoti programėle išmaniesiems telefonams arba paskambinti į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją +7 495 280 0110 (rusų kalba). Taip pat galite rasti šią informaciją paskyroje "Mano kabinetas" arba susisiekti su jūsų asmeniniu vadybininku.
Del kokios priežasties negaliu pasinaudoti kuro kortele degalineje?
Galimos priežastys: 1. Jūsų kredito limitas yra išnaudotas, arba galimai buvo pasirinkta kuro rušis, kuri nenumatyta jūsų kuro kortelei. Kad išvengti panašių nemalonumų ateityje, rekomenduotumėme padidinti limitą ir pridėti visas būtinas kuro rušis. 2.Jūsų kortelėje nepakanka lešų, būtina papildyti saskaitą. 3.Praėjo daugiau kaip 6 mėnesiai nuo paskutinio naudojimosi kuro kortele ir kortelė buvo užblokuota. Rekomenduotumėme paskambinti į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją +7 495 280 01 10 arba susisiekti su jūsų asmeniniu vadybininku. 4. Jūsų pasirinkta degalinė nėra mūsų degalinių tinkle. Sužinokite apie artimiausias degalines, kuriose galite pasinaudoti mūsų kortele, tai galite padaryti paskambine į visą parą veikiančią klientų aptarnavimo linija +7 495 280 01 10. Taip pat galite pasinaudoti degalinių paieška mūsų puslapyje, paskyroje "Mano kabinetas" arba jūsų telefone, pasinaudojus specialia programėle, kurią galite parsisiusti mūsų internetiniame puslapyje.
Kaip man susisiekti su mano asmeniniu vadybininku?
Jūsų asmeninio vadybininko kontaktiniai duomenys nurodyti paskyroje "Mano kabinetas" pagrindiniame puslapyje
Konsultacijos apie paslaugas
ir kuro korteles
+370 (5) 2607900