Klientų aptarnavimo linija +370 5 2607900 08:00 iki 17:00
Mano kabinetas
/
Mano kabinetas

Dažnai užduodami klausimai

Kaip valdyti ir papildyti sąskaitos balansą?
Sąskaitos balansas yra nurodytas "Mano kabineto" pagrindiniame puslapyje. Norint papildyti sąskaitą jums reikia pervesti lėšas naudojant vieną iš dviejų būdų: 1. Patiems išsirašyti sąskaitą paskyroje "Mano kabinetas" skyrelyje «Mokėjimai/Sąskaitos» ir apmokėti. 2. Inešti pinigus pagal sutartį be sąskaitos išsispausdinimo.
Kaip man užsiregistruoti paskyroje "Mano Kabinetas"?
1. Registracija į paskyrą «Mano kabinetas» įvyksta automatiškai pasirašius su mumis sutartį dėl kuro kortelių naudojimo 2. Prisijungimo kodai yra atsiunčiami elektroninio pašto adresu nurodytu sutartyje 3. Paskyrą galima aktyvuoti tik pasirašius sutartį tarpininkaujant jūsų asmeniniam vadybininkui.
Kaip man įeiti į paskyrą «Mano kabinetas» ?
Norint ieiti į paskyrą jums reikia ivesti prisijungimo kodus, kuriuos jūs gavote elektroniniu paštu pasirašęs sutartį su mumis.
Ką aš galiu savarankiškai keisti paskyroje «Mano kabinetas» ?
Paskyroje «Mano kabinetas» savarankiškai galite keisti kortelės turėtoją ir nustatyti limitus pagal litrus arba valiutą. Pakeisti kuro rūšį arba pakeisti paros limitus į mėnesinius savarankiškai negalite, kreipkites į jūsų asmeninį vadybininką.
Konsultacijos apie paslaugas
ir kuro korteles
+370 (5) 2607900